למידה לאמירנט – איך לומדים לאמירנט

מיסטר אמירנט

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אם אתם מתכננים להתחיל לימודים אקדמיים בקרוב, בוודאי שמעתם על מבחן אמירנט. מבחן זה הוא שלב חשוב בדרך לתואר, שכן הוא קובע את רמת האנגלית שלכם ואת מספר קורסי האנגלית שתצטרכו לקחת. כדי להצליח במבחן ולהשיג פטור מקורסים אלו, חשוב לבחור את הדרך הנכונה ללמוד ולהתכונן. אחת האפשרויות המומלצות ביותר כיום היא פלטפורמת הלמידה המקוונת "מיסטר אמירנט".

מה זה בכלל מבחן אמירנט?

מבחן אמירנט הוא מבחן ממוחשב באנגלית שנועד להעריך את רמת השליטה של הנבחנים בשפה. תוצאות המבחן משמשות את המוסדות האקדמיים כדי לקבוע אילו קורסי אנגלית על הסטודנטים לקחת במהלך התואר, אם בכלל. לכן, חשוב להתייחס למבחן ברצינות ולהגיע אליו מוכנים כמה שיותר.

המבחן נמשך 39 דקות בסך הכל, אך הוא אינטנסיבי למדי. הוא מורכב מ-6 פרקים, שבכל אחד מהם 3 עד 5 שאלות מסוג מסוים:

חשוב לציין שמבחן האמירנט הוא אדפטיבי. כלומר, רמת הקושי של השאלות מותאמת לרמת הידע של הנבחן תוך כדי המבחן – בשקלול מענה של כל פרק. אם הנבחן עונה נכון, השאלות הבאות יהיו קשות יותר, ולהיפך.

למה כדאי להתכונן עם מיסטר אמירנט?

מיסטר אמירנט  היא פלטפורמת למידה מקוונת שפותחה במיוחד לצורך הכנה למבחן האמירנט. היא מציעה מגוון רחב של כלים, תרגולים ושיטות לימוד מגוונות ואפקטיביות:

✅ מאות משחקים מקוריים וחדרי בריחה דיגיטליים שמותאמים לחומר הנלמד ועוזרים לשנן את אוצר המילים בצורה כיפית ומאתגרת.

✅ מילון דיגיטלי ייחודי המכיל אלפי מילים שחשוב לדעת למבחן. המילון מסודר בצורה נוחה לפי רמות קושי.

✅ בנק אסוציאציות המכיל מאות מילים נפוצות במבחן, יחד עם אסוציאציות שיעזרו לזכור ולהבין אותן טוב יותר.

✅ אלפי שאלות תרגול בכל הנושאים והסגנונות של הבחינה – השלמת משפטים, הבנת הנקרא וניסוח מחדש.

✅ עשרות מבחני אמירנט מלאים, בדיוק באורך ובמתכונת של הבחינה האמיתית, כולל ציון ופתרונות מפורטים.

✅ אפליקציית מובייל מתקדמת שמאפשרת גישה נוחה לכל חומרי הלימוד ולתרגול בכל זמן ומכל מקום.

אבל מעבר לכל אלו, מה שהופך את מיסטר אמירנט לכל כך יעילה הוא המחויבות לתוצאות. צוות הפלטפורמה מאמין שתפקידם אינו מסתיים במכירת המנוי, אלא ממשיך עד שהסטודנטים משיגים את הפטור המיוחל. לכן, הם מציעים ליווי ותמיכה לכל אורך הדרך, ואם משתמש סיים את חומרי הלימוד ועדיין לא הצליח במבחן – הוא יקבל חודש וחצי נוספים של גישה לפלטפורמה, ללא עלות נוספת. זאת אומרת שבסך הכל אפשר ללמוד במיסטר אמירנט  עד 4.5 חודשים רצופים!

לסיכום

להשיג ציון גבוה במבחן אמירנט זה בהחלט אפשרי, אבל זה דורש הכנה מתאימה. בים של חומרי הלימוד והקורסים הזמינים כיום, לפעמים קשה לבחור את הדרך הנכונה. פלטפורמת מיסטר אמירנט מספקת מענה מקיף לצורך הזה, עם שפע של שיטות למידה מגוונות ויעילות, גישה נוחה ותמיכה לאורך כל התהליך. אם גם אתם רוצים למקסם את הסיכויים שלכם להצליח במבחן האמירנט, מומלץ בחום לבדוק את האפשרות הזו – מיסטר אמירנט. עם ההכנה הנכונה והליווי המתאים, הפטור מאנגלית הוא בהישג יד. 

 לחצו כאן למעבר למיסטר אמירנט

 

מיסטר אמירנט

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הפורטל המקיף ביותר עם כל המידע, ההמלצות והטיפים שצריך ללימודים! התחילו להנות מתוכן איכותי ומעניין בכל הנוגע ללימודים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
פיתוח מקצועי: מעגל המיומנויות בחינוך

פיתוח מקצועי: מעגל המיומנויות בחינוך

התפתחות מקצועית היא חיונית בתחום החינוך שכן היא מאפשרת למחנכים לשפר באופן מתמיד את כישוריהם ולהישאר מעודכנים במגמות ובטכניקות חינוכיות עדכניות. על ידי עיסוק בפעילויות פיתוח מקצועי, מורים יכולים לשפר את שיטות ההוראה שלהם ולספק טוב יותר את הצרכים המגוונים של תלמידיהם.

לקריאת המאמר »
מומחה לראיית חשבון: גישות ואסטרטגיות

מומחה לראיית חשבון: גישות ואסטרטגיות

לימודי הנהלת חשבונות ממלאים תפקיד מכריע בעולם העסקים, ומספקים לאנשי מקצוע את הכישורים הדרושים לניתוח מידע פיננסי, קבלת החלטות מושכלות והבטחת עמידה בתקנות. בין אם אתה רואה חשבון ותיק או רק מתחיל בתחום, למידה ופיתוח מתמשכים חיוניים כדי להתקדם בתעשייה הדינמית הזו.

לקריאת המאמר »
כישורים בכיבוד למוסמך בחקרים מתקדמים

כישורים בכיבוד למוסמך בחקרים מתקדמים

לימודי תואר שני דורשים בסיס איתן במתודולוגיית מחקר. זה כרוך בהבנת פרדיגמות מחקר שונות, שיטות איסוף נתונים וטכניקות ניתוח. על התלמידים להיות מסוגלים להעריך באופן ביקורתי ספרות קיימת, לנסח שאלות מחקר ולתכנן תוכנית מחקר חזקה.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר