חיסכון – איך חוסכים כסף בצורה חכמה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

התנהלות כלכלית חכמה כוללת הליכה בשני מסלולים. מסלול אחד הוא ביצוע הוצאות שוטפות בצורה נכונה, בתבונה לצרכים הרלוונטיים לנו. מסלול שני כולל חסכון של כסך לעתיד. זאת מתוך הבנה, שביום מן הימים, נידרש לכסף לצרכים שונים ומוטב לחסוך אותו כעת ולא לסמוך על כך שהוא יהיה בידינו באותה עת.

חיסכון הוא אחד המוצרים והכלים הפיננסיים החשובים ביותר שעומדים לרשותנו. זה לא משנה אם אנחנו צעירים או מבוגרים, רווקים או נשואים המנהלים משק בית משפחתי, אם אנחנו מחזיקים בחסכון למטרות פרטיות או למטרות עסקיות. כל אחד ואחת צריכים לקחת בחשבון, שבעתיד, הקרוב או הרחוק, יהיו הוצאות שיהיה צורך לבצע ויש להיות מוכנים לכך מבעוד מועד.

חיסכון כספי יכול לשמש אותנו לצרכים שונים. החל ממטרות גדולות כמו רכישת בית, רכב, לימודים, פתיחת עסק ועד למטרות פחות גדולות לכאורה, כמו למשל, שיפוץ בית, נסיעה לחו"ל, רכישת ריהוט, חפצים או דברים אחרים. במובן מסוים, חיסכון מהווה פוליסת ביטוח כלכלי לעתיד שלנו.

איך חוסכים כסף בצורה חכמה?

ישנן דרכים שונות כיצד לחסוך כסף. אנחנו צריכים תחילה לשאול את עצמנו, האם אנחנו מחפשים חיסכון לטווח קצר או לטווח ארוך, קרי האם מדובר בתוכנית חיסכון למספר חודשים עד שנה-שנתיים, או שאנחנו מעוניינים בתוכנית חיסכון ארוכת טווח. לדוגמא, הורים רבים נוהגים לפתוח תוכניות חיסכון לילדים שלהם כשהם נולדים, מתוך כוונה שיוכלו לפתוח אותה רק בגיל 18 או 21.

כמו כן, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, האם אנחנו מחפשים תוכנית גמישה או קשיחה. תוכנית גמישה היא כזו המאפשרת לנו לשנות את סכומי ההפקדה לפי רצוננו (עם הגדרות של התוכנית להפקדות מינימום ומקסימום) או שמא התוכנית מגדירה את הסכום שנידרש להפקיד, האם יש נקודות יציאה מרובות או אחת, האם אנחנו מחויבים לתוכנית או שאנחנו יכולים להפסיק אותה מתי שאנחנו רוצים.

בשביל לחסוך כסף בחוכמה, עלינו להתייחס לכל הנקודות שציינו אך גם לשאלה, איזו ריבית נוכל לקבל בעזרת התוכנית. כל תוכנית מציעה ריבית בגובה אחר, ועלינו לבחון היטב עד כמה היא משתלמת לנו ולעשות את ההערכה, כמה נוכל להרוויח מהתוכנית ביום שנרצה למשוך ממנה את הכסף.

איפה אפשר לפתוח תוכניות חיסכון?

היום, ניתן לפתוח תוכניות חיסכון במגוון רחב של מקומות ולא רק בבנקים או בגופים פיננסיים המיועדים לכך. למשל, אפשר לפתוח תוכנית חיסכון דרך חברות אשראי. זה מאפשר לנו ליהנות מתחרות גבוהה יותר בשוק, וכמובן מהתנאים הרבה יותר טובים.

אם אנחנו מחפשים תוכנית חיסכון לנו או לילדים שלנו, אזי שיהיה נכון לבחון מה כל גורם מציע לנו ועד כמה זה יכול להשתלם מבחינה כלכלית בטווח הקצר והארוך. התחרות מאפשרת לנו ליהנות כמובן מתנאים הרבה יותר טובים ונוחים מבעבר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הפורטל המקיף ביותר עם כל המידע, ההמלצות והטיפים שצריך ללימודים! התחילו להנות מתוכן איכותי ומעניין בכל הנוגע ללימודים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קורס NLP

קורס לימודי NLP

 NLP מציעה כלים יישומיים להשגת מטרות, התגברות על חסמים ומימוש הפוטנציאל האישי והמקצועי. קורסי NLP נועדו להקנות למשתתפים את עקרונות השיטה ולהכשירם ליישם אותה בתחומי חיים שונים.

לקריאת המאמר »
טיפול NLP

טיפול NLP לילדים: גישה מבטיחה לרווחה רגשית

תכנות נוירו-לשוני (NLP) היא גישה טיפולית רבת עוצמה שזכתה להכרה ביעילותה בקידום שינוי חיובי והתפתחות אישית. בעוד ש-NLP שימש בעיקר במסגרות טיפול במבוגרים, היישום שלו בטיפול בילדים מראה גם תוצאות מבטיחות. במאמר זה, נחקור את היתרונות של טיפול NLP לילדים, תוך הסתמכות על מחקרים ומחקרים עדכניים בתחום.

לקריאת המאמר »

צרו איתנו קשר